דף הבית » בחירות הגולשים » אורלי פרחי ראש העין: מחירי זרי פרחים ועוד

אורלי פרחי ראש העין: מחירי זרי פרחים ועוד

אורלי פרחי ראש העין: מחירי זרי פרחים ועוד

מהם פרחי אורלי ראש העין?

פרחי אורלי ראש העין הם זן ייחודי של פרחים שמקורו בראש העין, ישראל. הם פופולריים בשל הצבעים הבהירים והעליזים שלהם, ובשל העובדה שקל יחסית לגדל אותם. הפרחים מגיעים במגוון צבעים, כולל ורוד, צהוב, סגול ולבן. ניתן להשתמש בהם בסוגים רבים ושונים של סידורים, החל מזרים וכלה במרכזי פרחים.

סוגי פרחי אורלי ראש העין

ישנם שני סוגים עיקריים של פרחי אורלי ראש העין: הזן הנפוץ והזן הנדיר. הזן הנפוץ הוא הזמין ביותר והוא נמצא בדרך כלל בחנויות פרחים ובמשתלות מקומיות. את הזן הנדיר הרבה יותר קשה להשיג ולרוב זמין רק באינטרנט. המגוון הנפוץ של פרחי אורלי ראש העין הוא בדרך כלל די קטן וגודלו יכול לנוע בין סנטימטר אחד עד שני סנטימטרים. הפרחים הם בדרך כלל חד-גבעולים והם בדרך כלל בגוונים של ורוד, צהוב, סגול ולבן. לעלי הכותרת צורה ייחודית, כאשר לכל עלה כותרת חמש אונות בגדלים שונים. הזן הנדיר של פרחי אורלי ראש העין גדול בהרבה מהזן הנפוץ ויכול להגיע לקוטר של עד חמישה סנטימטרים. הפרחים הם בדרך כלל בגווני ורוד, צהוב, סגול ולבן, כאשר לכל פרח שישה עלי כותרת. עלי הכותרת בדרך כלל עבים ומחודדים יותר מהזן הנפוץ.

טיפול בפרחי אורלי ראש העין

פרחי אורלי ראש העין קלים יחסית לטיפול. יש לשמור אותם באזור עם הרבה אור שמש עקיף, ויש להשקות אותם באופן קבוע. יש לשמור על האדמה לחה אך לא רטובה מדי. אם הפרחים נמצאים בתוך הבית, יש למקם אותם באזור עם הרבה אוורור כדי למנוע עובש או טחב.

תמחור לאורלי פרחי ראש העין

התמחור של פרחי אורלי ראש העין תלוי בסוג וגודל הפרחים. המגוון הנפוץ של פרחים בדרך כלל מתומחר בסביבות 4-7 דולר לגבעול, תלוי בגודל. המגוון הנדיר של הפרחים מתומחר בדרך כלל בסביבות 15-25 דולר לגבעול. זרי פרחים של אורלי ראש העין מתומחרים בדרך כלל בסביבות 25-50 דולר, תלוי בגודל וסוג הפרחים הכלולים.

שאלות ותשובות

  • ש: האם פרחי אורלי ראש העין ריחניים?
  • ת: לא, פרחי אורלי ראש העין אינם ריחניים.
  • ש: כמה זמן מחזיקים פרחי אורלי ראש העין?
  • ת: פרחי אורלי ראש העין נמשכים בדרך כלל כשבוע כשהם נשמרים בסביבה קרירה ויבשה.
  • ש: האם ניתן להשתמש בפרחי אורלי ראש העין בזר פרחים?
  • ת: כן, ניתן להשתמש בפרחי אורלי ראש העין בזר פרחים. הם משמשים לעתים קרובות בסידורים לצד פרחים אחרים, כגון ורדים וחבצלות.

לסיכום, פרחי אורלי ראש העין הם זן פרחים ייחודי שניתן להשתמש בו במגוון סידורים. הפרחים מגיעים במגוון צבעים וגדלים, כאשר הזן הנדיר גדול בהרבה מהזן הנפוץ. פרחי אורלי ראש העין קלים יחסית לטיפול ויכולים להחזיק מעמד כשבוע כשהם נשמרים בסביבה קרירה ויבשה. התמחור של פרחי אורלי ראש העין תלוי בסוג וגודל הפרחים, כאשר הזן הנפוץ מתומחר לרוב בסביבות 4-7 דולר לגבעול והזן הנדיר מתומחר לרוב בסביבות 15-25 דולר לגבעול. זרי פרחים של אורלי ראש העין מתומחרים בדרך כלל בסביבות 25-50 דולר, תלוי בגודל וסוג הפרחים הכלולים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן